Onatal is continu bezig om diverse koppelingen en processen nog beter en efficiënter te maken, waaronder Onatal Ultra. Door technische innovaties en de nieuwe regelgeving voegen we PICOM toe aan Onatal Ultra. Maar wat houdt dit in voor jullie praktijk?

Meer mogelijkheden

Onatal Ultra biedt al veel mogelijkheden, maar met PICOM doen we hier nog een schep bovenop. PICOM is een kastje welke aan het echoapparaat wordt verbonden. Op deze wijze kan er nog beter en stabieler gecommuniceerd worden met de huidige echoapparaten. Updates zijn gemakkelijker uit te voeren en de beveiliging van de verbinding wordt naar een nog hoger niveau getild.

Onatal Ultra blijft in combinatie met PICOM net zo veilig en betrouwbaar in opslag, data wordt namelijk opgeslagen in een professioneel datacenter met back-ups. Zowel MicroWare Automatisering B.V. als ons datacenter zijn Nen7510 en ISO027001 gecertificeerd.

Efficiënt

Naast de vele mogelijkheden van Onatal Ultra is onze oplossing met PICOM erg efficiënt. Zoals je dat gewend bent wordt het gehele proces ondersteund. Vanaf het inplannen en binnenhalen van de werklijsten tot aan het afboeken van de declaratie en aanlevering Peridos.

Je kunt uitwisselen met andere zorgverleners en in combinatie met zwangerenportaal.nl kunnen de metingen en beelden ook ingezien worden door de cliënten.

Wat is er nodig voor de overstap?

Voor onze bestaande Ultra gebruikers is het PICOM kastje gratis. Wij sturen de PICOM kastjes op naar de praktijk. Je ontvangt per echoapparaat een PICOM kastje. Het makkelijkste is om het kastje aan te laten sluiten door jullie systeembeheer. Mochten jullie geen systeembeheerder hebben in de praktijk kunnen wij deze verzorgen. Hier kunnen wij dan een offerte voor maken.

Ook het echo-apparaat moet opnieuw ingesteld worden. Waarschijnlijk heeft de systeembeheerder hier geen kennis van en is het raadzaam vooraf contact op te nemen met de leverancier van het echo-apparaat. Zo kun je ervoor zorgen dat de benodigde informatie dan wel iemand van het echo-apparaat er is op het moment van aansluiten.

Let op! Wij hebben geen kennis van echo-apparaten en kunnen hierop dus geen support leveren.

Afspraak maken

Wij horen graag een week van tevoren wanneer de systeembeheerder er is, zodat wij stand-by kunnen staan om ondersteuning te bieden bij vragen over de aansluiting van het PICOM kastje. Ook hebben wij een contactpersoon nodig zodat wij contact met jullie kunnen opnemen om deze afspraak te bevestigen zodat wij deze ook in kunnen plannen. Daarom ontvangen wij graag:

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Postadres (voor versturen van het kastje)

Je kunt dit sturen naar support@onatal.nl.

Vriendelijke groeten, Het team van Onatal